Oto precyzyjnie dopasowane narzędzia i działania do zamierzonego celu. Planowanie i proces kampanii Mailing profesjonalny jest następujący:
-
1. Poznajemy
Wspólnie z Państwem ustalamy założenia kampanii. Ustalamy grupę docelową oraz target planowanej kampanii. Następnie po analizie z naszej strony przedstawiamy tzw. media plan: proponowanę lista baz, dopasowanych do opisanego targetu. Dalej przedstawiamy dokładne informacje od którego wydawcy pochodzi baza, jaki jest profil użytkowników, jaka jest cena dla klientów zewnętrznych oraz jak wyglądają koszty po przyznaniu rabatu.
-
2. Planujemy
Po doborze bazy oraz akceptacji, przygotowujemy specyfikację techniczną i wspólnie z Państwem ustalamy content. Dobieramy, kreujemy, ustalamy dokładną formę przekazu, treść, grafikę, którą tworzymy. Odpowiednio dopracowany mail od strony technicznej (waga, wymiary etc.) przekazywany jest do wydawców, we współpracy z którymi przystępujemy do realizacji kampanii mailingowej, w wybranym przez Państwa dniu i miesiącu. W przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty rozpoczęcia wysyłki, przedstawiamy Państwu szczegółowy raport ze statystykami wysłań, kliknięć, otwarć etc.
-
3. Wysyłamy
Kryteria targetowania, jakie oferujemy, to przede wszystkim zróżnicowanie odbiorców wg: wieku, płci, geolokalizacji, wykształcenia, dochodu, zainteresowań, branży zatrudnienia i wiele innych (w zależności od wybranej czy dopasowanej bazy, np. baza lekarzy wg specjalizacji).
Główne bazy podzielone są wg następujących kategorii: Baza TOP MANAGEMENT; Bazy BIZNESOWE; Baza PRAWO; Baza LEKARZE; Baza MARKETING/REKLAMA/PR; Baza KOBIETA I STYL; Baza ROZRYWKA; Baza MĘŻCZYZNA I TECHNOLOGIE; Baza SEKTOR PRZEDSIĘBIORSTW; Baza ZDROWIE
Zapraszamy do skorzystania z poniższego formularza i przesłania do nas zapytania ofertowego. Będziemy mogli wówczas przedstawić propozycje dla Państwa przypadku i zaproponować niezobowiązująco rozwiązania cenowe.